MOJA NAGRADA 1976.

MOJA NAGRADA 1976.

уторак, 2. март 2010.

Pet godina kasnije - mikrotalasni linkovi 10 GHz

Radio amaterska fm veza na 10 GHz koju sam održao sa Vladom YU1BB iz Beograda , radeći sa planine Cer , pružila mi je novo iskustvo koje do tada nisam imao. Predhodnih decenija radio sam sa amaterskim stanicama na dvometarskom opsegu . Kasnije prelazim na UHF opseg na kojem gradim uređaje za amatersku televiziju . Pored radio operatorskog rada od 1963. godine bavio sam se i gradnjom amaterskih radio uređaja. Amaterskom televizijom sam se bavio deset godina sve dok je bilo dozviljen njen rad na frekvencama 430- 440 Mhz. Od Vlade sam kupio jednu primo predajnu fm stanicu , i posle kraćeg dogovora održali smo i našu prvu fm daio vezu na 10 GHz. Ta veza je za mene bila broba koja mi je dala impuls za rad na novoj amaterskoj televiziji .

Нема коментара:

Постави коментар